RÅKNA-CITY

Lördag i Halmstad

Idag steg vi upp och hoppade i bilen nästan direkt för att bege oss till stan och kika på bilar på Brottet.
 
 
Mycket folk denna fina dag. Tack till Annette och Rickard som lånade ut sin garageinfart så vi slapp leta parkering.
 
 
Solen gassade från klarblå himmel... lovely!
 
 
Någon trubbadur trallade lite vilket gjorde besöket ännu trevligare.
Efter alla bilar va det skönt att spatsera bort till familjen Berntsson och njuta av en kopp kaffe i skuggan med en massa vovvar runt fötterna.
 
 
Nikita... visst é den blå tungan härlig!
 
 
Presidenten själv på Simmarevägen.... hej på dig Rickard!
 
 
Min goa kompis Annette med Kila och Nikita på var sida. Snällare och trevligare person får man verkligen leta efter. Kram på dig stumpan så ses vi imorgon fm i Råkna-City!
 
 
Indy och Chip busar!
 
 
Nikita och Bobbe
 
 
Goa gamla Buster.... såhär ska en hane se ut enligt mig.... som en björn!
 
 
Efter besöket hos familjen Berntsson åkte vi till Eurostop för att shoppa. Bobbe stack till Biltema medan Martin och jag hoppade av lite innan för att köpa kläder. Fick tag i fem par byxor och några tröjor till Martin och jag hittade smink och brallor. En mycket lyckad tur!
 
 
Martin måste ju såklart spexa lite i omklädningsrummet... suck!
 
Nu sitter jag i hammocken med en cider och njuter av friden.... go kväll på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: