RÅKNA-CITY

Varför???

Är det någon plan som Gud har att skicka en viss sorts hundar till en eller är det ödets nyck? Är det ett straff eller en gåva? Är det nåt jag gör fel eller som jag förtjänat?
 
Man undrar....
 
 
Min underbara Kulan,,, älskar stollen sååå mycket! Förutom hans återkommande röda öra så har han varit relativt frisk. Goare och mysigare hund får man leta efter.
 
 
Min ståtliga Knodden har varit en riktig olyckskorp genom åren. Han har fått utstå mycket smärta och gjort att vi runt omkring honom lidigt mycket för honom.  Lärt mig massor både på gott och ont.
 
Skulle vilja få uppleva en gammal hund.... trött, sur och seg gammal grå hund som får åldras med värdighet!!!
 
Håll alla tummarna för att Knodden´s gråstarr utvecklas sakta på det friska ögat så han får några år till med oss som älskar honom såååå mycket!!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: