RÅKNA-CITY

Många Carlsson´s

I helgen var familjen Carlsson i från Ekenäs här på besök. Supernice och supersent blev det som vanligt när dessa familjer möts. Tack för att ni kunde komma. Några bilder blir det inte då jag tydligen haft kameran i fel läge hela kvällen så alla foton är supermörka... grr!
Fick en bra bild på efterrätten i alla fall....
 
 
Detta är en "Ballerinakaka". Ska egentligen vara Oreokex i botten men man tager vad man haver.
 
 
Samtalen för kvällen pendlade mellan fritidsgård, hundar och huslån och detta varvat med lite go dricka såklart.
 
 
Dålig bild på Skjunnes goda whiskey... tack!!!
 
För övrigt i helgen satte vi upp dom sista listerna och jag hann jobba också. Hundarna har varit lite åsidosatta eftersom det varit fullt upp och idag känner jag att jag fryser redan innan jag går ut med dom så det får bli rastning i trädgården idag BRRR!
 
 
Tagit fram den hemmagjorda "gömma-godis-grejen" så har dom nåt att pyssla med.
 
 
Kulan kämpar!
 
 
Knodden älskar den!
 
 
Pälsbollen tackar husse så mycket för att han byggt en rolig leksak åt honom.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: