RÅKNA-CITY

Ensam

Efter en skön morgon med lugn och ro och en mysig promenad med vovvarna har jag landat framför tv:n. Japp jag borde städa eftersom allt damm syns nu när solen lyser men har lite magknip så orkar inte. Är väl Aromaten, äggen och chiliesåsen som ställer till det. Sprungit på toa X-antal gånger urk! Har dock en bok där just nu som Lennie Norman skrivit som heter "Gubbvarning" som jag lånat som lyser upp mina toabesök.... jättekul bok!
 
Man hinner tänka alldeles för mycket när man är ensam mycket,,, hahaha alldeles fööör mycket...
 
Man vet att man är ensam... när man efter ett toabesök tänker att det inte är någon idé att tvätta händerna för att man ändå inte kommer möta någon på en hel dag.
 
Man vet att man är ensam när man kan vara ute naken i flera timmar utan att någon ser en.
 
Man vet att man är ensam när man springer så fort att man välter möbler och river ner gardiner för att se vem som körde förbi huset.
 
Man vet att man är ensam när det ringer i telefonen på eftermiddagen och folk tror man sov för att man är hes,,, då man inte pratat med någon på hela dagen.
 
Man vet att man är ensam när man fiser och rapar utan att tänka ett smack på om det är äckligt eller inte.
 
HAHAHA!!!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma.
skriven :

Hahahahaha Ja nu vet du hur jag har haft det i x antal år.Hehe