RÅKNA-CITY

Så va det dags igen...

Ja med risk för att upprepa mig så är det dags att ta nya tag igen... från och med imorgon tänkte jag.
Måste gå ner lite för att komma ner mc-brallorna... japp precis som förra året och imorgon tänkte jag ta tag i livet.
Lyckades ju då och ska lyckas i år.
Ska ner ca 5-7 kg.
Blev taggad av en tjej som gått ner 10 kg på att äta hälsosammare (ingen diet) och som motionerade en timme om dagen, vilket jag inte kommer känna för men ändå.
Bra man är envis och taggar mig själv med att titta på foton på mig själv från i sommar där jag absolut inte var skinny men defenitivt smalare än nu. Trvselvikt kallas det för. Då är man nöjd med sig själv och livet känns kul och man känner sig fin.
Någon mer som ska gå ner i vikt????
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Detta klarar du galant.Stöder dig till 100 procent.<3

2 cilla (grannen ;-) )
skriven :

japp tänkte också köra stenhårt nu! fast, det räcker nästan att gå i ''mördarbacken'' (vid näs) en gång, så är man död.. haha!