RÅKNA-CITY

Susann´s lägenhet

Var och inspekterade Lars och Susann´s lägenhet idag.... snacka om att man blev ännu mera sugen på att flytta till sin egen nu. Lagom stort, enkelt och bekymmersfritt boende med massor av tid för saker som är roligare än att rensa ogräs, renovera eller hugga ved.
Fick några kartonger också, tack Susann. Smidigt nu när vi ska flytta. Är det fler som har flyttkartonger n i vill bli av med så får ni tjoa så kommer jag och hämtar.
Varit sjukt trött idag. Är väl vädret antar jag och sen har jag förbannat ont i kroppen, särskillt rygg/revben, efter gårdagens röj. Ska bara lata mig resten av dagen.... ha en fortsatt bra dag!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Tack för titten, kom tillbaka snart :-)
Förstår verkligen din känsla av att bara vilja flytta NU !