RÅKNA-CITY

Möbler

Jihooo är så glad så glad!!!!! Förra ägaren till lägenheten lät oss köpa en massa av hennes möbler hon hade. Såååå bra då jag älskade dom allihopa och dom är i fint skick. Nu har jag spegel till hallen och en byrå, all toainredning, byrå i köket och köksbord med sex stolar och ett litet skrivbord uppe som hon hade sin symaskin på och där även jag ska ha min symaskin. Sen fick jag alla gardinstängerna på köpet. Smidigt som tusan!!!
Nu ska vi bara köpa sängstomme och madrasser och nattbord och en ny soffa sen har vi allt i möbelväg som vi behöver för att flytta in.
Längtar så efter att få inreda den nu och komma till ro och få åka till Ikea och köpa nya saker.
Här hemma är det mesta planerat inför flytten, allt är slängt som ska slängas och det som ska skänkas är märkt samt det som ska säljas.
Någon som är intresserad av två skinnfotöljer för 100 kr styck får bara höra av sig samt två skinnfotöljer med inbyggt fotpall för 1000 kr styck. Bild kan skickas.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Men va bra !! O det är ju såå skoj o gå på ikea o handla :-)