RÅKNA-CITY

Jobbar

Julen é slut och jag jobbar helg,,,, plus att det är risigt väder :-( BLÄ! BORING LIKSOM! Ser redan fram emot nästa helg då jag är ledig eller nyårsafton som vi ska tillbringa i Ekenäs med goa vänner.
Inte hört nåt mer om försäljningen tyvärr vilket gör mig smågrinig. Hoppas det händer en massa nu när dom röda dagarna är över.
Fortsätter att sälja av och rensa hemma. Fick sålt mitt träskåp som vi haft i köket och nu ska denna bokhylla bort...
 
 
Någon som kan tänka sig denna för 100 kr?

Andra saker som ska säljas är ett soffbord med stenplattor på, två skinnfotöljer med inbyggd fotpall, köksbord i furu med stolar till plus två vanliga skinnfotöljer. Tjoa om det kan vara av intresse så skickar jag bilder på grejorna.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: