RÅKNA-CITY

Nystart

Idag tog jag tag i mitt liv,,, som jag gjort en massa gånger förr med varierande resultat. Nåja man måste ju försöka.
 
 
Konsum´s salladsbar är kanon! Kan man plocka den salladen man vill ha och slipper halva ruttnande
salladshuvuden och andra grönsaker som ingen äter efter ett tag. Gott men aningen dyrt.

Mellanmålet! Köpte någon soyayoggi med blåbärssmak som var god. Sen hade jag i banan och vanliga (onyttiga) flingor.
 
Har inte tänkt göra några radikala förändringar men lite här och där kanske gör nåt kilo. Hörde att många kör den nya dieten där man praktiskt taget fastar två dagar i veckan och äter halvsnålt fem dagar. Känns inte intressant för mig då jag hatar att vara hungrig.
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: