RÅKNA-CITY

Blommor

Är väldigt förtjust i att fotografera efter att vi köpte vår nya kamera förra sommaren. Lite svårt att lära sig ta bra kort men med tiden så hittar man fler och fler finesser på apparaten och då blir det ännu roligare. Idag har jag övat att ta fina närbilder. Modeller fick alla mina blommor i trädgården vara.
 
 
Har ju ingen aning om vad nåt heter i min trädgård men fina är dom.
 
 
Jättestort blad...
 
 
Ölandstok
 
 
Härlig färg!
 
 
Prästkrage
 
 
WoW sicken växt detta är. Tycker dom är så läckra... va det nu är för något....
 
 
Denna är numera döpt till "Rosa rävsvans"
 
 
Flox
 
 
Flox i en rosa färg
 
 
För mig är detta en ogräsblomma men rätt fin ändå.
 
 
Har dessa klättrandes på mitt nätstaket på baksian. Måste köpa fler sådana och sätta. Tåliga och fina och så växer dom snabbt som attans.
 
 
Blev en dålig bild detta men då Blåklockan är en av dom finaste blommor jag vet så fick den vara med i alla fall.
 
 
 
Stenpartiväxt som till och med jag klarar hålla liv i.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: