RÅKNA-CITY

Min dag

Trött som vanligt på morgonen. Verkar inte som om mina nio timmar med sömn är tillräckligt längre... sover snart lika mycket som ett spädbarn.
Nåja efter en kopp kaffe piggnade jag till och började städa lite,,,, vilket jag får göra varenda dag då vovvarna drar in en sabla massa nu när snön är borta. Jaja bättre än snö.... allt är bättre än snö känns det som.
Gav mig ut på en joggingrunda imorse. Oj så jobbigt det var, ingen kondis alls längre :-( Sen blev det solariesol (måste ju få lite färg på kroppen så man kan sola ute snart utan att folk blir bländade) och sen en dusch.
Knodden och jag har varit nere i byn och handlat och tagit en promenad men det blåste så mycket så vi gav upp rätt snabbt.
Varit fint ute idag, haft altandörren öppen vilket är ett säkert vårtecken och har inte behövt elda på flera dagar. Sååå härligt!
Rensat i sonens garderob idag. Fem kassar med kläder blev det som vi ska köra till kusinen imorgon. Nu gapar sonens garderob tom och vi måste verkligen köpa lite nytt när nästa löning kommer.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: