RÅKNA-CITY

Är jag på G nu?

Denna vecka var jag tvungen att börja ta tag i mitt liv viktmässigt. Blir så sporrad av alla andra som är duktiga och tränar och äter bra mat och hade slut på ursäkter. Läser man på FB så håller folk på med ViktVäktarmat och dom promenerar och gymmar som attans. HEJA OSS!
Joggat tre stycken 3-km rundor och cyklat två dagar till jobbet som en väg blir ca 9 km.
Känner redan att man är "inne i det" bara efter en vecka vilket är härligt. Blir ju som en drog när man väl kommit igång.
Maten går det sämre med men va fasiken,,, orkar inte. Egentligen är jag nöjd med mina kilon men enbart pga att mc-brallorna måste på så är jag tvungen att gå ner några kilon nu annars blir det att åka i jeans vilket inte känns riktigt säkert.
Hoppas på en finvår/sommar så man kan vara ute en massa!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: