RÅKNA-CITY

Min galna pappa

När jag hade varit iväg hemmifrån idag hade han varit snäll och tagit in hundarna från hundgården och på köksbordet låg en lapp...
 
 
Öhhh????? Vilken matta tänkte jag....
 
 
Jo handduken som jag har innanför altandörren för att hundarna ska kunna få av värsta smutsen från tassarna har han skruvat fast i listen hahahahaha! JA JISSES SICKEN GALNING! När det kommer till min pappa blir man inte förvånad över någonting ;-)
Han ville verkligen inte att Kulan skulle skada sig när han i fortsättningen svishar in i köket. Ja Kulan tyckte säkert det var en skitbra idé och jag har ju skruvmejsel så det är väl bara att skruva loss handduken när den ska tvättas och skruva fast en ny.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Modern
skriven :

Hahaha Så då har uppfinnar Jocke varit i farten igen.Konstigt att man inte blir förvånad längre.

2 Susann
skriven :

Jösses så kul :)