RÅKNA-CITY

G-Kås

Huuu va i Ullared igår och besökte det stora gula varuhuset. Inte alls mycket folk men ändå var jag helt slut när jag gått där ett tag. Nu har dom ju gjort om en massa så det är ännu större och såklart hittar man ingenting. Lååånga avstånd mellan allt!!! Nåja nu åker jag nog inte dit på ett år igen.
Martin fick två par jeans, två skjortor, en onepeace, ett squashrack mm och jag köpte mig också en onepeace, en ny finjacka och såklart trosor och strumpor. Hamnade på fasansfulla 3000 kronor fast jag bara hade fjant i resten av vagnen. Huuuu... ännu en anledning att inte åka för ofta till G-Kås.
 
 
Martin i sin nya mysiga onepeace.
 
Idag har jag varit ute med båda vovvarna och kopplar av med en kopp kaffe och pepparkakor med choklad som jag hittade på ICA. Dom va supergoda!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: