RÅKNA-CITY

Det går framåt...

Fortfarande utan internet och telefon. Hoppas på att det ska vara fixat tills imorgon för då kommer det en tekniker och ska kika på det. Mobilerna har fruktansvärt dålig motagning så ingen idé ni försöker nå mig på den heller. Just nu har jag nät så nu ska jag passa på att blogga och kika runt på Fb en stund innan et försvinner igen.
 
Vi har fått bytt alla fönster nu vilket är helt underbart att ha avklarat. Tack till Johan Karlsson för hjälpen. Vet inte hur vi ska kunna gott göra detta någonsin..... TACK!
 
 
Sådana här elkopplingar har vi i Råkna. helt livsfarliga och ska bytas ut nu när vi renoverar.
 
 
Här är min favoritsnickare Johan!
 
 
Nytt fönster i vardagsrummet,,, bara resten kvar...
 
 
Detta är en bild på den nya gröna färgen i Tv-rummet.
 
Idag har jag hunnit måla fodrerna på utsidan av fönstret. Imorgon ska jag se om jag kan få upp fönsterluckorna. Skönt när det börjar bli fint igen och inte bara rivningar och stök.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: