RÅKNA-CITY

Ouppfostrade?

Var i simhallen idag med Martin och hans kompis. Ungarna lekte och jag simmade en bit över 1000 meter. Himla skönt och så var det inte så mycket folk heller.
Hoppas vid min gud att Martin sköter sig när inte jag är med för skulle han ha samma tonfall som ett gäng killar i samma ålder hade i simhallen idag skulle jag bli hemskt besviken. Var några killar som var riktigt spydiga och så även om jag satt precis jämte. Hatar när inte barn i såpass ung ålder har respekt för vuxna. Hade lust att läxa upp en av dom men ville inte skämma ut Martin.
Dessutom gick väl den ena i sexan och var lite väl närgången mot sin flickvän som såg ännu yngre ut. Va tusan!!! Är man inte lite väl ung i femte eller sjätte klass för sånt??? Är det jag som redan är fööör gammal???
Nåja... gnälligt av mig men nu är jag klar!
Nu bakar jag scones till mig och sonen och detta ska avnjutas med ett stort glas oboy.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: