RÅKNA-CITY

Avslutat tv-rummet

Idag blev tv-rummet så äntligen klart. Alla lister är där dom ska, markisen är uppe, alla fönsterfoder och annat smålir är på plats. Sicken sabla tid det tagit. Själva golv- och väggarbetet tog inte så lång tid men allt det där lilla pluttandet hit och dit har tagit en sabla massa timmar. Skönt att kunna starta på alvar i vardagsrummet nu.
Har ju äntligen bestämt oss för hur vi ska ha det där inne så nu längtar jag bara efter att få börja.
Är lite si så där med fritidsaktiviteter just nu. När vi väl är lediga tillsammans så måste man ju liksom passa på att köra för fulla muggar eftersom det bara är varannan helg som vi är lediga. Hör folk som tycker det är tråkigt att vi aldrig hälsar på osv men ska vi bli klara innan det är dags att börja gå i skogen till våren så får vi helt enkelt prioritera och då kommer Råkna först just nu.
Hade velat åka på en hundutställning nästa helg men det skiter sig nog och förra helgen skulle jag velat varit på en tjejfest men jag befann mig bakom en tv-bänk hela den kvällen :-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: