RÅKNA-CITY

Tapper hund



Såhär har Knodden legat hela dagen. Han vill varken äta eller gå ut. Tycker så synd om honom :-/



Detta är den sidan som det inte är så mycket eksem på. Har klippt lite extra runt så inget hår ska fastna i det. Helt otroligt vad tjock päls han har.
Han är så duktig när jag ska tvätta hans sår. Stretar emot lite men sen är det precis som om han vet att jag gör det för hans bästa och man märker att han kämpar för att ligga stilla. Är dock värre när jag tar den andra sidan där det är betydligt mera klet och klabb.
Man känner sig rätt misslyckad som matte när hunden ser ut såhär med så kraftig fukteksem. Precis som om man inte kan hålla ordning på sina husdjur.

Hoppas min fina vovve är piggare imorgon för det är inte skojigt att se honom såhär.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: