RÅKNA-CITY

Slöinge

Fick ge mig iväg till Slöinge idag med Knodden då han hade ett fruktansvärt stort fukteksem på ena bakbenet. Torup var tyvärr stängt idag och i Halmstad fanns det ingen vetrenär... grrr!
Efter lite felkörningar pga problem på E6:an kom vi fram. Är alltid strul när jag ska till just Slöinge!
Dom rakade min stackars vovve och det visade sig att hela ena bakbenet var alldeles illrött och en fläck på andra. Nu ligger han bara och sover och rusar upp ibland och bara irrar runt. Tycker så synd om honom.
Bra att ha halskragar klara för sådant här :-) Nu är det två veckors övervakning som gäller :-(



Från och med nu ska han varken ha sin man (i alla fall inte under halsen) och inte sina stora byxor längre då fukteksemen ploppar upp som ett brev på posten då.
Hoppas detta läker snabbt så han får bada och njuta av sommaren.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Usch, stackars lilla Knodden! Hoppas att det läker snabbt.

2 Syster yster
skriven :

Stackaren!!!!!!!!!! Men kan inte hjälpa det men fan va sugen jag blev på kycklinglår ;-)



Krya på lilla knodden!

3 Susann
skriven :

Stackare :( Krya på honom från mej.