RÅKNA-CITY

Party Party Party

Igår var det livat från morgon till kväll. Kanonkul dag!!!!

Började med att sova länge... härligt det var och så välbehövligt.

Sen var det dags att rasta motorcyklen en runda.



Martin och Bobbe började rastningen med att skjutsa sonen till faster Inger. Martin fick följa med dom till stallet vilket gjorde hans dag. Han älskar att kela med hästarna, mocka och greja. Rida däremot är inget som lockar honom. Tack för att han fick följa med!!!!



Hahaha var tvungen att ta en ego bild på mig själv framför speglen när jag krånglat på mig mitt gamla allvädersställ som jag köpte för cirka 15 år sen. Var lycklig som ett barn på julafton när skiten passade och faktiskt gick att knäppa också.



Redo för avfärd!



Ludde följde också med!



Svärmor och svärfar lyckades vi också locka med oss.



Vi käkade på kinaresturang i Ullared och sen blev det kaffe i Kalv. Tack för maten Alva och Leif!!!!



Leif



Ludde



Bobbe

Efter mc-turen som vi faktiskt klarade oss utan regn åkte vi hem och softade en stund och sen stack vi hem till Böna och Jessica. Snacka lite skit, dricka vin och skratta är vad som gäller!!! Tack för att vi fick komma!



Här är husets herre,,, glad som en lärka!



Här är en bild på lilla Bella som är deras maffiga vakthund :-)



Framåt småtimmarna får man mycket roligare foton än när alla är nyktra och städade hahahaha! Ludde är väldigt lik han från det där tv-programmet på Discovery där dom bygger motorcyklar... vet ni vem jag menar?!!



Bagge



Fick äran att provsitta Bagges HD. Coolt! Kolla in lacken på motorcyklen... tycker den är så snygg!

Tillslut hamnade vi i alla fall nere på byn. Var trevligt men jag som gillar att prata med folk tyckte musiken var alldeles för hög. Kanske börjar bli gammal???? Kunde ju inte prata med någon utan att skrika in i folks öron :-(

Ja det var den dagen det!

Idag är det söndag och morsdag. Jag fick frukost på sängen av sonen vilket jag tyckte var så mysigt. Han hade till och med ställt klockan för att hinna upp innan mig idag... gullunge! Man behöver inga blommor och dyra presenter utan bara lite extra kärlek en dag som denna. Älskar dig sonen! Bobbe och han hade dock försökt beställa nåt på internet men Bobbe är ju inte så haj på sådana saker så köpet hade misslyckats hahahaha! Nåja det är ju tanken som räknas.
Nu ska jag snart ge mig ner på byn för att ge min mamma en liten present från mig och syster och sen ska jag köra Bobbe till hans mamma så han får ge henne en liten sak också. Får väl köra småvägarna idag då jag är osäker på promillehalten.

Ha en kanonmysig morsdag alla mammor!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: