RÅKNA-CITY

KNODDEN

Ja nu har vi vaknat efter en natt med väldigt lite sömn GÄÄÄSP! Beror inte på Knodden kan jag säga som sovit som en stock hela natten och inte rört sina sår en enda gång... utan på att jag helt enkelt inte kunde somna. Nu är jag supertrött och tänder på alla 1000 cylindrarna på en gång vilket inte är bra. Nåja får hålla mig för mig själv i Råkna idag och hoppas på mera sömn under dagen.
Tittat över Knodden´s eksem också och det ser inte såååå farligt ut. Är ett ställle som är stort och klabbigt som tusan och det har till och med blivit en kaka som jag borde försöka få bort. Testade att göra rent nu på morgonen men det slutar med att hunden kutar runt som en stolle med mig i hasorna. Lyckades få dit lite rengörningsvatten och hann  dutta lite med en bomullstuss.
Det ska rengöras tre gånger om dagen, sen ska han ha två tabletter två gånger om dagen mot infektion och duschas i nåt schampo tre gånger i veckan. HERREJÄVLAR!
Krya på dig Knodden!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: