RÅKNA-CITY

Hatar måndagar

Dagen började så bra med en fru Carlsson som var på ett strålande humör men det dalade snabbt. Verkligen hatar att stiga upp tidigt. Inte lätt att ha ett jobb där man måste möta människor vid den tiden på dygnet heller och uppe på allt elände vara trevlig mot dom också.
Överlevde dock dagen utan att mörda någon även om det kändes farligt nära några gånger under jobbarpasset.
När jag kom hem stack Sara, Martin, vovvarna och jag ner till sjön så alla fick svalka sig lite. Var uppskattat... även om Kulan fånar sig och piper och grejar. Vette katten vad det är med den knasiga hunden och vatten.
Syster var här en vända sen med sin familj och det blev lite tjöt och sen joggade jag mig en sväng. Gick bra att kuta idag vilket var bra för skallen som tvivlat på löparförmågan nu några gånger. Har känts lite tungt ett tag men antar det är för att kroppen försöker vänja sig vid det varmare vädret.



Mina älskade ursköna skor som tyvärr börjar bli lite mjuka för mina fossingar. Ska investera i ett par nya framåt hösten tänkte jag.
Nu kokar jag pasta till kvällsmat... mumma! I med lite bacon och permesan. URONYTTIGT men sååå gött!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: