RÅKNA-CITY

Halmstadtur

Idag skulle jag åka till Annette Berntsson för att kika på valparna. Hade sån tur att Elise skulle dit också så jag fick åka med henne... tack för skjutsen Elise!



Här kommer skjutsen!



Elise i egen hög person som kan både röka, prata i telefon och köra samtidigt. Jag är mycket impad!



Vi hann med en snabb sväng innom vetrenärskliniken på Vallås. Jag passade lilla Gosa medan Elise och Fiona var inne hos vetrenären. Gosa dissade mig totalt och hur mycket jag lockade och pockade så sket hon fullständigt i mig.Satt i skuggan under ett träd och skulle kela med henne men det slutade med att hon satt en koppelläng bort med ryggen åt mig ;-)



Nu är vi hemma hos Annette... hejhej Annette Berntsson!!!!



Köpte oss varsin lott men inte blev vi rika på dom inte... skit med!



Valparna hade blivit så stora så stora sen jag såg dom sist. Nu kan dom gå lite och börjar småmucka med varandra. Underbara små liv!



Tryggt att ha ett syskon att sova jämte!



Fick den här kylväskan av Annette. Tack så mycket,,, och tusen tack för att jag fick komma idag. Är så roligt att följa mina gudbarn. Nu växer dom ju så det knakar så man hänger knappt med!

Tog detta fotot av mig och valp "Norge" sist jag var där...



Detta är ett foto av mig och "Norge" från idag...



Lite skillnad i storleken om man säger så hahahaha!

Nu sitter jag på baksidan och väntar på att maten ska bli klar. Blir kanske att slänga på sig bikinin sen.
Köpt färg till hallen idag men känns inte så kul att stå inne och måla just nu.

Ha en bra dag allesamman!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: