RÅKNA-CITY

SUCK... för män

Jag vet ju att män inte är dom vassaste knivarna i lådan men ändå så blir man lika förvånad över hur dom beter sig och pratar varenda gång dom visar sig....
Planen idag var att åka lite motorcykel men uppenbarligen så nedgraderades jag till kokerska istället.
Började ju med att städa vovvarna och då drog han fram mc:n under tiden.
Plötsligt säger han"vad ska vi äta idag?"... ingen aning svarar jag.... sen går det en stund och han gör som vanligt ingen ansats att börja kolla upp nån föda... därmed startar jag matlagningen. Vipps så kommer han in i köket där man står och blandar, hackar och vispar och frågar om vi ska åka snart??? Hmmm ska jag då bara stänga av plattan på spisen och så skiter vi i att äta idag och brummar mc istället?! Skulle inte tro det!
Överlät min plats på bönpallen åt sonen istället och står lydigt kvar vid spisen... duktig jag är va?! Får hoppas vi hinner en tur imorgon istället... suck!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: