RÅKNA-CITY

Planer

Hade så stora planer för denna förmiddagen men inga av dom orkade jag med ;-)
Först hade jag tänkt jogga... men knät känns inte så bra. Sen tänkte jag gått en runda med Kulan och Knodden men orkade inte. SUCK!!!!
Hjälpte Martin med matteläxan och gjorde klart läsningen inför nästa vecka istället. Så skönt att ha det kirrat. Känns ibland som om man själv går i skolan igen. Har tillexempel lärt mig att verb är nåt man gör... som cykla, hoppade osv. Oj så duktig jag är! Martin´s fröken skulle vara mycket nöjd med mig.
Nu har jag och sonen käkat lunch och sen ska jag åka och jobba. Inte kul att veta att det ska bli jättefint väder och jag ska jobba hela helgen, men sånt är livet.
Ha en skön dag i solen hörrni!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: