RÅKNA-CITY

Överraskad

Igår när Martin, Bobbe och jag satt och tittade på TV kommer det plötsligt in en hund in i mitt vardagsrum.... japp!!! För att förtydliga så var det INTE någon av mina hundar. Snacka om att vi tre satt som idioter och bara glodde på varandra!!! HAHAHA!!!
Det var en väldigt försiktig Leonbergertik som kom vandrandes in i mitt vardagsrum klockan halv nio på kvällen. Plötsligt gick det upp en lampa att det måste vara Marius och Mona som än en gång lyckats överraska mig. Dom hade liksom magsjuka barn och skulle eventuellt inte komma förrän på lördag istället för fredag som det var bestämt från början så döm om min förvåning när hela familjen stog och flabbade på garageinfarten.
Dom hade gömt bilen bakom lastbryggan och spatserat in på min gård medan mina hundar var ute och fått in sin tik till dom utan att vi märkte nåt. När ingenting hände gick Marius in i trägården och släppte in sin hund i vårat hus och hon bara går in som om hon bor här... Leonberger i ett nötskal!
Nu har man kvitto på att hundarna är urusla vakthundar som inte skäller nåt nämnvärt när det spatserar folk runt huset och släpper in folk i huset som ingenting.
Sicken underbar överraskning!!!
Nu är det andra gången jag tar emot mina gäster i pyjamas... 2-1 till Notoddenfolket... men vi ska nog lyckas överraska dom, var så säkra!

Välkomna hit Marius, Mona, Simba, Oskar, Oda, Kat, Eron och Herkules!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Oda
skriven :

Overraskelse!;)