RÅKNA-CITY

Norgebesök

Har haft Mona, Oskar och Marius här med hundarna Herkules, Lilla Gumman och Kat på besök nu i några dagar. Haft så roligt och sååå mysigt och är nu så deppad för att dom är på G hemåt igen. Saknar dom redan!



Myntaplantor som Mona hade med sig så vi kunde göra hennes goda mojitos. Mååånga mojitos på alla dessa plantorna minsann :-))



En sån här liten maskin önskar jag mig. Mona var snäll och släpade hit en sån från Norge så vi kunde få till våra drinkar på kvällen. Tack Mona... du är bäst!



Tack för dom fina Tulpanerna.



Här är en bild på Lilla Gumman. Skulle önska hon var min!



Tiken Kat!!!!



Den mörka skönheten Herkules!



Fick inte ta bilder på Mona men jag är lömsk och gjorde det ändå.... sån är jag!



Marius bakade pizza till oss alla igår som var jättegod. Tusen tack brorsan för maten!



Monas mohjitos går inte av för hackor alltså. SUPERGODA!!!!!



Lilla Gumman och Knodden tar sig en tupplur på golvet. Så mysig bild!



Marius, Oskar och Mona... saknar er så mycket!



God hemmagjord pizza.

Så fint att ha lättsamma människor i huset och samtalsämnena har flugit från lågt till tak på alla möjliga sätt och vis.
Väldigt givande att se att så många hundar kunde samsas på såpass liten yta. Som mest var det åtta hundar!!!!
Knodden och Kulan har fått leka med tjejerna och även fått träffa Herkules (med staket i mitten) och även det gick bra.
Känner mig stark och upplyft just nu och ska nog överleva några veckor tills dom kommer igen. Många tårar som rullade när dom åkte :-( Dom är riktigt sanna vänner... love you all.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ni ser ut o haft några goa dagar =)

Fina bilder !