RÅKNA-CITY

Jogga utan att komma nånstans

Blir galen på runkeeper ibland. Slängde på mig gympaskorna och begav mig ut i duggregnet för att jogga och när jag kommer hem har jag joggat noll km och bränt noll kalorier.... GRRR! Blir tydligen så ibland när jag inte har mobilen i handen. Idag hade jag stoppat in den i tröjärmen för att den inte skulle bli blöt.
Nåja jag joggade i alla fall i 25 minuter och misstänker att rundan är närmare fyra km. Kändes fortfarande tungt i kroppen och jag fattar inte varför det inte börjar lätta något? Kanske är det sopiga vädret som gör att det känns lite segt att jogga.
Måste ta tag i matintaget som vanligt... karaktären är superdålig :-( Till allt detta motionerandet skulle jag lätt kunna gå ner kilo efter kilo om det inte var för att jag äter fel så NU MÅSTE JAG VARA DUKTIGARE!!!!
Heja alla som försöker gå ner i vikt och bli hälsosammare i min närhet... ni är jätteduktiga och det är kul att vi kan peppa varandra.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: