RÅKNA-CITY

HELG

Ja swish så va det fredag igen! Veckan har gått urfort men så är det när man har roligt.
Ska jobba i eftermiddag vilket ska bli trevigt!
Är ledig i helgen och då ska vi försöka oss på en mc-runda. Åh så roligt! Kommer väl frysa som en galning men en liten sväng dör man inte av.
Ska också försöka hinna med att duscha hundarna och föna dom eftersom norgefolket glömde sin hundfön här. Åhhh vilken lyckodag för mig!
Orkade inte elda igår vilket straffar sig idag... iskallt innomhus.
Joggade imorse... blev 3,6 km ungefär på ca 23 minuter. Var asjobbigt men det är skönt att vara på G igen. Knät värker lite men det skiter jag i för nu mår man finfint i knoppen istället.
Hund i Halmstad hos en kompis som ska paras i helgen och hon har lovat att om det stämmer så jag är ledig så ska jag få vara med när valparna föds. Ska bli så spännande!!!! Tack kompis!
Ha en bra fredag alla goingar!



Denna fick jag i present av Marius och Mona... jättefin!!! TACK!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: