RÅKNA-CITY

Fullt ös denna måndag

Detta skriver jag bara för att visa alla vilken körig dag det varit... vilket betyder att alla måste oja sig och berätta vad mycket jag fått gjort... så sätt igång att kommentera tack ;-)

* Jobbat... vilket betyder upp innan tuppen.... stackars mig!

* Hem och dammsuga... ojojoj vad det var smutsigt.

* Torkat av köksgolvet och putsat lite varstans i köket

* Gått med Kulan och Knodden... jättelångt

* Hängt tvätt

* Tvättat Martin´s matta utomhus med vattenslangen

* Lagat mat... hemmapizza

* Haft syster och co på kaffe

* Hämtat Sara vid bussen... i min fina blommiga pyjamas

* Betalat räkningar... som jag hade missat... slarvigt!

* Pratat med brorsan i telefon, vilket inte var så jobbigt men jag tar med det i alla fall så listan ser längre ut.

Ja men det var väl många saker??? OJOJOJ så bra jag är :-D


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maia
skriven :

Jaa, vad skulle ALLA andra,göra utan oss<3

2 Susann
skriven :

Duktiga du =)