RÅKNA-CITY

FÖN

Solen skiner idag så jag beslutade mig för att passa på att duscha hundarna och föna dom nu när jag faktiskt har en hundfön i garaget.
Först Knodden som alltid driver mig till vansinne då han aldrig kan stå stilla utan måste trava runt hela tiden. Nåja både ren och fönad blev han och nu är han så fluffig och fin.
Kulan sen... som är aningen mesigare. Ska stå och skaka när man tvättar honom så han ser riktigt ynklig ut men står alltid stilla så det går snabbt som tusan. Föningen var jag mer nervös för då han är så rädd för höga ljud osv men herregud så bra det gick. Han brydde sig inte ett dugg utan bara satt där som ett fån och såg till och med ut att njuta.
Nu ska jag borsta igenom deras pälsar vid tillfälle.
Tusen tack Marius och Mona för att ni är så glömska ;-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: