RÅKNA-CITY

Cykla

Gissa om råttan mellan benen är platt, tilltuffsad och öm.... det ÄR den! Herregud så pissig min sadel på cyklen är, lutar lite framåt så man får hålla emot med armarna för att inte glida av. Måste verkligen fixa det innan jag cyklar nästa gång.
Idag cyklade jag en runda som blev cirka 1,9 km lång. Skönt var det!!!! Dimmigt ute vilket var riktigt coolt. Man såg knappt någonting.
Nu sitter jag parkerad framför nyhetsmorgon på TV 4 och ska äta frukost. Blir knäckebröd med mögelost och lufttorkad skinka och såklart kaffe.
Så skönt att vara på G med motionen igen. Kan fortfarande bara springa cirka en gång i veckan för knät men det gör ju ingenting när man kan cykla och ta powerwalks också. Försöker var duktig med maten med och det känns att man mår bättre när matintaget är bra.
Ha en riktigt härlig dag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: