RÅKNA-CITY

BLOMMA



Måste skicka ett megastort tack till min kompis Annette som hade ställt en blomma i min bil. Livsfarligt att köra när man snörvlar som en bebis men jag blev så himla glad och överraskad!
Vet inte sist jag fick en blomma.... (ja om man inte räknar dom fyra myntaplantorna jag fick av Marius och Mona då såklart hahahaha)
Tusen tusen tack och en massa kramar till dig snuttan, det betyder så megamycket att jag får ha dig som min vän.


Ses på tisdag!!!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Marius
skriven :

Og du har jo glemt tullipanene fra oss...

2 Ellen Carlsson
skriven :

Ja jag glömde ju era tulpaner såklart!!!!! Ni ser jag kommer ihåg myntan men inte en riktig bukett... sorry brorsan!

3 Oda
skriven :

Hmmmm, jeg lurer på om du fikk blomster av Norge besøket ditt jeg!!!? Gleder meg til påske:)