RÅKNA-CITY

Snart semester

Igår satte jag mig ner och skrev ner olika utflyktsmål man kan göra på semestern. Blev ett A-4 papper i alla fall med allt från G-Kås till Gotlandsbesök. Gott att ha på sommaren när man sitter och inte kommer på ett skit att hitta på... bara kika på lappen och välja.
Midsommar var dötråkig som dom flesta helgdagar brukar vara. Totalt överskattade för det mesta och hur mycket man än försöker få till det så blir det ändå en helt vanlig dag av det.
Ska ner och handla lite när butikerna öppnar. Helt tomt på middagsmat i detta huset just nu.
Nu är det bara en vecka kvar sen har maken och jag två veckors semester. Ska bli skönt. Första veckan har vi norgeresenärena här vilket ska bli himla mysigt. Dom ska bland annat hämta sin valp hos Annette och sen ska vi såklart bada, grilla, dricka vin och bara ta´t himla lugnt.
Vi ska begrava Bobbe´s farmor på fredagen så just nu gnager det innom en. Hatar begravningar. Kvittar att det är en gammal människa,,, känslan att man ALDRIG mer får träffa någon är övermäktig.
Sitter framför TV:n just nu. Försökte få på skiten men det tjabbar nåt om att signalen är för svag. Hrmm... vilken sabla signal undrar jag. Vill gärna kolla lite nyheter nu på morgonen medan Bobbe sover för när han är vaken så äger han tydligen fjärrkontrollen till TV:n och man får titta på en massa skit bara.
Ha en bra helg allihopa!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: