RÅKNA-CITY

Misströstar

Ja så är det söndag eftermiddag och det regnar såklart. Man börjar bli aningen less på skiten nu och varenda väderprognos ser likadan ut. Stor less suck från mig!
 
 
När det regnar kan man ju i alla fall passa på att frosta av frysen. Var välbehövligt kan jag säga.
 
 
Här är en bild på sonen och vovvarna.
 
Knodden har varit låg hela helgen nu. Jag blir så orolig för honom direkt när jag märker att nåt felar. Vill inte ha mer bekymmer nu. Han äter dåligt, är slö och inte alls på hugget. Hoppas det inte är nåt nytt nu.
Väntar fortfarande på att få svar på testet vi tog på om han hade rävskabb eller inte. Fy tusan vilken tid dom proverna tog.
 
Jobbar förmiddag idag. Bra att göra på jobbet och trevliga kunder! Blir en hel del filmhyra nu när vädret är så risigt.
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: