RÅKNA-CITY

35 bast idag

Ja nu blev det den 3:e juni i år också och jag fyller 35 år idag. fattar ingenting alltså. Vart blir tiden av??? Känner mig fortfarande som 25...

Dom ringde från vetrenären i Helsingborg på morgonen och sa att Knodden pinkat inatt efter att dom kutat runt med honom som stollar hela natten. Skönt säger jag bara. Saknat honom sååå mycket! Just när det är hanar som inte kissar ser dom som lite konstigt då dom brukar ha lättare för att pinka än en tik som kan hålla sig i flera dagar om dom sätter den sidan till.

Blev en riktigt bra födelsedag såhär långt :-) Smolket i bägaren är att Bobbe måste jobba i eftermiddag. Sååå typiskt ju men inte mycket jag kan göra åt.

Lägger in en egobild på mig för att visa hur tonårsaktigt och väääldigt rynkfritt ansikte jag har hahahaha! (Man får göra sånt fast man är 35 bast väll????)



Åhhh vilken underbar bild på mig själv,,, sicken pudding!!!! Moooohaaahahahaha! Grattis på mig! :-))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Grattis !!!