RÅKNA-CITY

TVÅÅKER

Grattis till Buster och Annette på Endless Eden som fick Cacib i Tvååker idag!!!! Herregud vad roligt det är att bara följa med och titta på för en gångs skull. Jag fick i och för sig ta hand om Jenna-Bus så även jag hade vovve i koppel men det var inga större problem och vi slapp ju vara nervösa då vi inte skulle in i ringen. Jenna var ju med för att socialtränas men jag upphör inte att förvånas över hur folk runt omkring beter sig gentemot en hund som ska tränas. Fast man säger till dom så ska dom likt förbannat fram med sina hundar och och hälsa. URS detta gör mig skitirriterad!
Tusen tack söta Annette för att jag fick följa med... och säg bara till om du vill ha sällskap flera gånger för jag ställer gääärna upp igen.
Annette och jag stannade på Mc Donald´s och käkade. Fasiken va hungriga vi var... vi åt och åt och åt. Jäkligt gott och mysigt att bara sitta och kackla i godan ro. Mc Donald´s muffins var så god att jag fick pytteskinn ta mig tusan.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: