RÅKNA-CITY

Måndag

Idag var det åter dags att vakna av väckarklockan igen. Hård vecka framför mig då alla på jobbet har åkt på semester. Är ju inte van att jobba heltid längre och framför allt inte 150% hahahaha... men men det ska nog fungera det med!
Var himla roligt att vara tebax på arbetet igen i alla fall. Skönt man trivs på jobbet så man slipper jobbångesten!
Efter arbetsdagen var det dags att rasta både vovvarna och sonen i skogen. Nu är dom alla tre trötta och nöjda medan jag funderar på att sticka ut och jogga en pytteliten runda också,,, men vid närmare eftertanke så skiter jag nog i det. Blåser ju för tusan storm ute. Det tar jag banne mig en annan dag!!!
Ikväll ska Martin och jag äta sallad med rostbiff. Åhhh så gott!
 
 
Hmmm vette tusan varför min rostbiff blev grå på fotot men antar det är nån inställning i kameran som jag inte fixar.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: