RÅKNA-CITY

BLANDAT

Här kommer lite blandade bilder...
 
 
Här kommer en kass bild på min nya krulliga framtoning. Klipper mig numera i Smålandsstenar på "Hår & Harmoni" hos en som heter Petra som är jätteduktig. Blir tyvärr lite långt att åka ända till min Jennie Larsson för att klippa mig.... sorry Jennie!
 
 
Detta är Marius och Monas lilla bebis. Hon heter Jeppi och är supersöt!
 
 
Jeppi och husse!
 
 
Igår var vi nere vid sjön så barnen och vovvarna fick bada... ja och så Marius såklart :-D
 
 
Brrr såg kallt ut!!!!
 
 
Martin, Oda, Simona och Marius!
 
 
Simona som annars är så frusen doppade sig med... jag är imponerad!
 
 
Detta myspys gjorde Mona iordning åt oss igår. Tack för att du är min svägerska Mona!!!!!
 
 
Norrmännen hade köpt jordgubbar... vilken härlig sommarmat det är!
 
 
Kocken idag heter mister Andersen och han lagar guddomlig mat. Tack för maten Marius!
 
 
Bobbe och Simona på mc-tur.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: