RÅKNA-CITY

Vetrenären igen...

Imorse var det klippt igen. Knodden´s pung såg inte mysig ut. Stenhård ovch svullen. Var bara att ringa Borås och fråga vad sjutton jag skulle göra och svaret blev att åka dit på en gång. Sagt och gjort... var bara att ge sig iväg.
Dom sövde honom och tog en del prover som vi inte fått svar på ännu men det verkar som om han har en varknuta så det blev dränagerör.
Nu har han vrålont och jag får inte ens peta på hans pung. Ska rengöras tre gånger om dagen och just nu vet jag inte riktigt hur det ska gå till??? Avvaktar tills imorgon och ser det inte bättre ut får jag ta en runda till vetrenärstationen i Torup så dom får kika på det och hjälpa mig.
Just nu ser pungen fortfarande hård och svullen ut. Urs är så orolig för honom. Han mår absolut inte bra.
Imorgon ska pappa passa honom medan jag öppnar macken och sen blir det hem och ta hand om vovven igen... fy fa-an så krångligt allt blev.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: