RÅKNA-CITY

Stackars lilla kompisen

Slumrat lite på soffan men kunde inte sova då Knodden vankat som en osalig ande runt runt runt. Stackarn så ont han har. Varit ute och luffsat i trädgården nu en sväng och sen har han fått mer värktabletter. Nu sover han på golvet och jag har inte hjärta att sätta på han kragen så han vaknar så jag sitter jämte och övervakar.
Får ta igen nattsömnen på dagen istället när han kanske mår lite bättre.
Vågade knappt kolla hur hans pung såg ut då jag förväntade mig det värsta eftersom han verkade ha så ont men den såg faktiskt riktigt fin ut innan. Den spända hårda "klumpen" var utbytt mot en mer naturlig rosa färg och den såg inte alls så svullen ut och har minskat i storlek och det rinner gojs ut från den som det ska, men urs så ont han har. Kanske är för att spänningen i den släpper?! Ja inte vet jag. Tycker så synd om honom. Man ser i hans ögon att han har ont.
Knodden i bilen efter att vi hämtat honom hos vetrenären idag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: