RÅKNA-CITY

Sovit

Somnade som en stock 23:00 och sov ända till 04:30.... skönt!
Knodden var tydligen superbajsig då han släpte en stenhård kula på köksgolvet. Stackarn! Vi kom överens om att inte prata om det och jag hivade den snarast möjligen och så gick vi ut på en kissrunda istället.
Vilken underbar stjärnhimmel vi hade inatt. Stog uppe i backen i trädgården och njöt av tysnaden och tittade på stjärnorna. Såg ett stjärnfall också... så coolt! Önskade att Knodden snart är bra.
Nu har jag hällt i mig kopp nr två med kaffe och sitter och kollar på TV. Sicken tur att det finns program även på nätterna säger jag bara.
Knodden har pillat i sig lite mat för första gången sen i lördags em så nu känns det lite mera hoppfullt.
Har inte vågat titta hur han ser ut mellan benen ännu... det man inte vet har man ju inte ont av eller?!
OKEJ... kunde inte hålla mig så nu har jag kikat och den ser mindre spänd ut idag och bakänden av pungen är faktiskt lite skrynklig till och med. Resten är inte så hård längre så det är nog på bättringsvägen nu.
Idag blir det samma schema som igår. Kolla Knodden och bara slappa... inte så mycket annat att välja på liksom.
Mitt snus håller på att ta slut så jag hoppas Bobbe kommer ihåg att köpa mig en dosa annars blir det synd om honom när han kommer hem ikväll.
Ha en bra dag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: