RÅKNA-CITY

Snurrig

Idag funkar inte hjärnan som den ska. Har kanske sovit för hårt inatt för trots att antalet timmar borde göra mig pigg så är jag fortfarande fruktansvärt sliten. Känner inte för att göra ett skit.
Var dock tvungen att åka ner och handla då det började bli tomt i skafferiet och kylskåpet. Skulle passa på att gå med hundarna också men upptäcker att ingen av dom hade sina halsband på sig och att jag varit duktig och lämnat stryphalsbanden hemma som annars alltid ligger i bilen. Var bara att skita i promenaden :-(
Nu när jag hade tänkt att knata med dom hemma så började det regna. Grrr!
Ska ta och käka så energin kanske återvänder så får vi se om det kan hålla uppe i eftermiddag så kanske det blir en promenad i alla fall.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: