RÅKNA-CITY

MyDog

Knodden och jag är tebax i skogarna kring Råkna igen efter en dag i Göteborg på hundutställning.
Han var sååå duktig idag och höll till och med ner sin stora svans när han sprang. Inga buffliga fasoner heller... riktig ängel. Misstänker dock detta bara var för att jag skulle ändra mig angående kastreringen på onsdag (som jag gör för hans mages skull) men se den gubben går inte Knodden lilla.
Hans placering blev 2:a i öppenhundsklassen med ck. SUPERGLAD!!!!
Kritiklappen var kanonbra som vanligt. Den enda som gör han lägre placerad fortfarande är att han inte är tillräckligt grov och "färdig" i sin benstomme. Lite lös och sladdrig men med ett fantastiskt steg. Nåja det kommer så småningom! Vi kommer ju antagligen fortsätta ställa honom då och då även om han är kastrerad bara för att det är kul så räkna inte bort oss.
Bobbe var med som chaufför vilket var skönt. Göteborg och deras trafik samspelar inte bra med mitt psyke.
Mötte en massa underbara människor som numera inte bara är hundkompisar utan vänner för livet. Tack för idag allihopa och på återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: