RÅKNA-CITY

Jäkla telefon

Ja väckarklockan i min nya mobiltelefon funkade i alla fall, vilket var en himla tur då jag hade en tid att passa imorse. Kan även svara på sms till grabbens förtjusning. Nu är det bara en sak som jag inte kan och det är att ringa. Herregud så irriterande!!!! Kan för mitt liv inte ringa en enda person om inte den personen har ringt mig.
Ttor jag blir galen på den här skittelefonen.
En annan sak som gört mig galen är att alla mina FB-kontakter har hamnat i telefonlistan vilket innebär att listan plötsligt blev 400 personer lång.
Får be grabben hjälpa mig när han kommer hem från skolan.
Har hämtat hundmat på Eurostop idag så nu är frysen full igen. GOTT!
Gjort några chokladbollar åt sonen men får se om har får dom. Ska nämligen på utvecklingssamtal klockan 16:00 och allt beror på om han sköter sig i skolan ;-) hehehehee!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: