RÅKNA-CITY

Halskrage

Fått en madrass av Sofie Dahlblom,,, tusen tack!!! Av den ska jag nu försöka göra egentillverkade halskragar till mina två hundar som ska kastreras på tisdag nästa vecka.
Ritade en mall först och sen var det bara att skära ut med en kniv.
Knodden fick prova,,, han ser inte för munter ut men både äter och lägger sig med den på... annat än när plasttratten åker på som bara är i vägen och dunsar i allt runtomkring.
Nu är den stora frågan om han kan slicka sig på magen eller på dom ädlare delarna med den på?!! Han behagar inte prova fast jag smort in honom med räkost mellan benen hahahaha! Gör inte mer med den nu innan jag sett om han kan det eller inte. Sen ska det på tyg och fästen på insidan så man kan trä halsbandet igenom så han inte kan åla sig ur den.
Vad tror ni... fungerar den???
Sätter ut bilder på den färdiga kragen imorgon.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Duktig du är !

2 Johanna, Humlan och Bumbi
skriven :

Ellen, vilken uppfinningsrikedom du har. Hm> räkost??? Hahahaha