RÅKNA-CITY

Funderar

Urs kan inte tänka på annat än den kommande tisdagen så vovvarna ska kastreras i Borås.
Trodden ju att halskrage skulle fungera men nu verkar det som om jag måste ha tratt på dom i alla fall. Två hundar som ska gå med dessa värdelösa trattar är ingen hit. Funderar allvarligt på att föröka konstruera en egen halskrage av madrass av skumgummi och klä med tyg.
Knoddens operation är väl inte hela livet men om vi har otur med Kulan och dom måste öppna honom mycket för att hitta den ena kulan så kan det bli strängt.
Blir att övervaka dom konstant på dagarna så dom slipper tratten och hålla dom på ett våningsplan på nätterna så man får sova litegranna i alla fall.
En annan grej som bekymmrar mig lite är hur jag ska få in dom i bilen efteråt. Kan ju knappast hoppa in i bilen. Får be Bobbe fixa någon form av landgång så dom kan gå in i bilen och ha nån som kan kolla dom hela vägen hem då jag knappst får plats med två hundar med tratt på sig i bagaget.
Kommer bli en sträng vecka som kommer men ska bli skönt att ha det gjort.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: