RÅKNA-CITY

En dag till har gått

Så var det fredag igen och jag har tagit ledigt från jobbet ikväll. Blev ett glas vin nu framför TV:n.
Idag har hundarna och jag vandrat runt huset i skogen i det fina vädret. Mysigt men aningen enformigt. Behövs dock inte mycket innan dom är trötta just nu så jag tror dom är nöjda. Deras sår ser okej ut och verkar läka som det ska.
Vetrenären som opererade dom i tisdags ringde igår för att fråga hur allt fungerade hemma vilket jag tyckte var himla trevligt och något som jag aldrig varit med om innan. Säger det igen... personalen på Blå Stjärnan i Borås är helt fantastiska.
Imorgon ska jag gå med vovvarna ner till sjön. Är ju en lagom tur på någon kilometer. Ska ju snöa vilket i alla fall Kulan gillar så det blir nog kanon.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: