RÅKNA-CITY

Ändrat mig

Angående dom sista fem kilona som jag ville gå ner tills den 3:e juni så har jag ändrat mig. Efter att ha sett mig själv på foton i tight tröja och tights så tycker jag gott jag kan få se ut såghär. Jag är nöjd med mig själv och tycker att jag duger. Kan ha lite mer slimmade kläder och mår väl...
Allt övrigt jag går ner från och med nu är bara bonus.
När jag kan cykla till jobbet och eventuellt joggningen kommer igång igen kommer det automatiskt ske viktförändringar. Just nu satsar jag bara på att inte gå upp i vikt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Helt rett tänkt,hade tänkt säga det i går när jag såg bilderna från hundtävlingen,bra att du kom på det själv.Jag stöder dig i vad du än gör.<3

2 Anna
skriven :

Vettigt! Skönt när man känner att man trivs med sig själv och du är hur snygg som helst!