RÅKNA-CITY

Kanske hopp ändå...

Ringde Agria idag för att kolla exakt varför jag inte får ut nåt på försäkringen med Knoddens kompikationer i och med hans kastrering.
Visade sig att det ärendet inte är avslutat då dom hade ställt uppföljande frågor till Blå Stjärnan om olika saker och inte fått svar på dom. Blå Stjärnan var snabba med att skicka mig räkningen istället men nu finns det alltså hopp om att Agria tar dom sista 4000 kronorna i alla fall. Håll tummarna!!!!!
Frågade också om Knoddens kastrering kanske också går på försäkringen då jag kastrerade honom pga hans kroniska gastrit men se det gick inte. Nåja nu har jag försökt i alla fall.
Får se vad dom säger när dom ringer tebax under dagen.
Vovvarna och jag har kört Martin till bussen idag och sen åkte vi till Smålandstenar för att handla. Knodden fick ha sin krage i bilen och det gick skitbra. Han bryr sig inte om att han har den och Kulan skiter i att han har den med. Goa grabbar jag har alltså. Finner sig i det mesta.
Skulle ju egentligen åkt till Torup imorgon och ta bort Knoddens dränageslang men som det ser ut just nu så verkar det som om det är en hel del till som ska ut så det är kanske ingen idé. Ska ringa Torup imorgon på morgonen och höra vad dom säger.
Har jag lite tur och är inne på en ny självriskperiod så kan jag kanske åka dit en vända i alla fall för då tar ju försäkringsbolaget kostnaden i vilket fall som helst.
Sovit som stockar inatt både hundarna och jag så nu ska jag överge soffan för denna gången och ta plats i sängen där jag hör hemma.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: